Ny energi til en ægte original

Club-Mate

Brandstrategi og visuel identitet

Til Club-Mate i Danmark udviklede jeg en visuel identitet og kreativ strategi, der skulle skyde ny energi ind på markedet. Med respekt for brandets historie og kulturelle status satte jeg fokus på Club-Mate som en, på alle måder, ægte original. Alletiders alternativ.

Med udgangspunkt i Club-Mates uforanderlighed og inspireret af den ikoniske gule kasse, skabte jeg et nostalgisk, men direkte univers. Designet til at være markant og kontrastfuldt, men enkelt og funktionelt.

Forankret i miljøerne, hvor Club-Mate er en fast følgesvend, inviterer den visuelle identitet til fællesskab, fra køkkenbordet til klubben.

Min rolle
Konceptudvikling
Kreativ strategi
Grafisk design og produktion
Art direction
Copy

Leverancer
Visuel identitet
Logo
Brandbook
POS-materiale
Billedredigering (produktbilleder)
Merch
Grafik til sociale medier

Credits
Anders Dalhøj, Foto (rave)
Morten Thorn, Foto (supermarked)

Identiteten har givet os klarhed, nye muligheder og et stærkere visuelt udtryk.
— Lasse, Co-owner, Club-Mate Denmark
Next
Next

Jordens Skole