Club-Mate
Alletiders alternativ
Ny energi til en ægte original

EN ÆGTE ORIGINAL
Til Club-Mate i Danmark udviklede jeg en visuel identitet og kreativ strategi, der skulle skyde ny energi ind i brandets position på markedet. Med respekt for brandets historie og kulturelle status satte jeg fokus på Club-Mate som en, på alle måder, ægte original – alletiders alternativ.
Med udgangspunkt i brandets uforanderlighed og inspireret af Club-Mates ikoniske gule kasse, skabte jeg et nostalgisk, men direkte univers. Designet til at være markant og kontrastfuldt, men enkelt og funktionelt.
Forankret i miljøerne, hvor Club-Mate er en fast følgesvend, inviterer den visuelle identitet til fællesskab – fra køkkenbordet til klubben
MIN ROLLE
Konceptudvikling
Kreativ strategi
Grafisk design og produktion
Art direction
Copy
LEVERANCER
Visuel identitet
Logo
Brandbook
POS-materiale
Billedredigering (produktbilleder)
Merch
Grafik til sociale medier
CREDITS
Anders Dalhøj, Foto (rave)
Morten Thorn, Foto (supermarked)